Dziś jest wtorek, 21 lutego 2017. Imieniny Eleonory, Lenki, Kiejstuta.



LOGOWANIE
  login:     hasło:                     Nie pamiętam hasła!     Nie masz konta? Zarejestruj się

Hydepark
Twoje imię lub pseudonim:

Twój e-mail:

Temat:
Treść:

Pogrubienie tekstu Kursywa Podkreślenie Wstaw link
Grafika:
  
TOP 5 HydePark
6109 postów
1739 postów
1551 postów
872 postów
300 postów

Wpisy
  qunam - 2014-05-29 20:44:57
Tak samo kiedyś w warszawie spotkałem w kuchni polskiej http://restauracja-oliwka.pl/category/kuchnia-polska-ursynow 2 facetów dziwnie wyglądających... coś te pizzerie podpadają
  qunam - 2014-05-29 20:43:57
Kurde co za beznadziejne opcje że nie można tutaj edytować postów...http://restauracja-oliwka.pl/category/kuchnia-polska-ursynow/
  qunam - 2014-05-29 20:41:43
Tak samo kiedyś w warszawie spotkałem w kuchni polskiejhttp://restauracja-oliwka.pl/category/kuchnia-polska-ursynow/2 facetów dziwnie wyglądających... coś te pizzerie podpadają
  qunam - 2014-05-29 20:38:15
Tak samo kiedyś w warszawie spotkałem w kuchni polskiej [ulr=http://restauracja-oliwka.pl/category/kuchnia-polska-ursynow/]http://restauracja-oliwka.pl/category/kuchnia-polska-ursynow[/url] 2 facetów dziwnie wyglądających... coś te pizzerie podpadają
  bryli - 2014-05-28 18:22:55
W pizzeri http://prestoursynow.pl chodzą geje. dziś jeden mnie zaczepił i w sumie dałem mu swój numer nie wiem czemu ale wszytkiego trzeba spróbować
  bryli - 2014-05-28 18:20:14
geje w pizzeri
dzis w pizzeri http://prestoursynow.pl widziałem dwóch facetów przytulająych się do siebie. Muszę przyznać że nawet mi się podobało i spytałem ich czy są gejami. Blondynczek powiedział tak i się spytał czy chce dołączyć. Po chwili zastanowienia pomyślałem sobie czemu nie?! w sumie raz się żyje..
  rafix57 - 2014-05-27 08:08:50
sex
witam ja wrocław 35 lat
  bolobolo - 2014-05-24 06:34:02
sex dzisiaj
sex dzisiaj barlinek dzwon lub sms726892522
  bolobolo - 2014-05-17 17:35:57
sexspotkanie
dzisiaj sexspotkanie bliskie okolice barlinek gorzow
  Szejer76 - 2014-05-16 00:49:40
Elk i Okolice
Szukam fajnego chłopaka 20-35, dla odpowiedniego zrobię co zechce, bez panów z brzuszkami
  lobek - 2014-05-06 22:17:08
A ja szukam starego, chudego chłopa ze wsi, niedomytego, bez szkoły, ze śmierdzącym kutasem, w brudnych gaciach, z jebiącymi nogami -lubię to wąchać i lizać, chcę żeby mi naszczał do ryja, takiego prawdziwego wieśniaka, ale może też być z miasta, tylko żeby był taki jak opisałem. Ja stary, szczupły, robię wszystko bez analu. Tel.661053547.
  Tomas1966 - 2014-04-24 11:23:27
Nurkowanie
Co myslicie o pomysle by stworzyc centrum nurkowe tylko dla geyów i lesbijek? w sumie homofobia w tym sporcie jest dosc poopularna.Wiec dlaczego by nie stworzyc czegos takiego
  tomek - 2014-04-24 07:25:01
spotkanie
(Dodano z WAP) hej chlopaki CHCE mnie ktoś ostro zerznać w usta piszcie esy 795975065
  orallodz - 2014-04-14 13:52:20
Proszę o kutasa do ryja.
Chcę zostać Twoim dyskretnym darmowym lachociągiem , spermopijem do regularnego służenia ci oralnie (lizanie ssanie obciąganie kutasa, lizanie jaj, deepthroat, facefuck itp.) Umawiamy sie obciągam łykam spadam i do kolejnego razu. Musisz byc zdrowy.
  damdupki - 2014-03-27 07:40:01
lubie dawac rozkosz
l ubie byc szmacony ale nie do przesady lubie dac dupy i dlugo obciagac zlej sie na mnie,uwielbiam duze grube paly .wiek nie ma dla mnie znaczenia wazna jest czystosc i fajna pala .Uwielbiam byc cwelem moge zaplacic za fajna gruba pale wspolne walenie przy fajnych pornolach
  chlopaczek25 - 2014-03-05 20:00:05
sex
wysyłajcie do mnie zdjęcia swoich kutasów 518166769 wysyłajcie do mnie zdjęcia swoich kutasów 518166769
  kojack - 2014-03-05 14:10:43
Gdynia
Kręcą mnie panowie po 45/50
Piszcie na diversion1@op.pl
  gej z ropczyc - 2014-03-04 14:32:53
geja z ropczyc
(Dodano z WAP) ropczyce i ok. hej chlopaki zostawiajcie do siebie kontakt jak chcecie sie spotykac .jak nie chcesz dac swoj nr. to kup sobie starter za 5zl i podaj nr. i godz a ja zadzwonie. ja 23l 180 72 17 spotkam sie z chlopakami 18-28l moze jakies macanko na poczatek pomasuje ci brzuch posladki jajka penisa no i odbyt paluszkiem jak chcesz. pozdr. dla 2 fajnych chlopakow chyba braci -fajne fryzury i duze dekolty jeden brunet drugi wyzszy blondyn. Ogolnie to pozdrawiam wszystkich fajnych chlopakow z ropczyc i ok. czekam na fajne spotkanie
  wiktor4 - 2014-02-25 21:43:07
poznanie
poznam kogoś na sex zabawę z łodzi lub okolic
  maluszek1340 - 2014-02-25 16:37:26
sex
hej szukam pana po 55 na spotkanie z okolic Wałbrzycha ja pas
  Tomus - 2014-02-19 07:15:56
Loda
(Dodano z WAP) Hej jestem Tomek z Bydgoszczy i jeszcze nigdy nie mialem go w tylku a chcialbym sprobowac pomoze mi ktos dobrze obciagne mam lokum pisac 795975065
  tadex - 2014-02-14 23:30:07
sex
jest ktoś chętny z okolic krosna na teraz na
  duzykutas20 - 2014-02-08 05:07:15
Hej
Jest ktos z walbrzycha chetny na moja ciasna Jest ktos z walbrzycha chetny na moja ciasna
  Pit1610 - 2014-02-07 01:59:22
Wktold,czytamy
Witek,napisałem do Ciebie na pocztę portalową. Serdeczności i czułości mam dla Ciebie pod dostatkiem, czy potrafisz odwzajemnić ? Pozdrawiam
  Pit1610 - 2014-02-07 01:47:00
Sex ,sex...
Szukam młodego byczka żeby mnie ostro wytegocił, nie sponsoruję. Dziadek 65 lat, ale pałka mi jeszcze dobrze stoi. Mieszkam na Mazurach,ale będę 17-23 w Warszawie. Kontakt na gg 13884034 piotr
RSS     RSS Top 10 OKmarket Zarabiaj z nami... Reklama Kontakt
Dzisiaj urodziny ma:
» DarkDreams » Kosmaty » ZoroPan

            Gej randki                                    

© 1997-2009 · Portal gejowo.pl · Twój portal Gej & Les